“شورای سیاستگذاری و گسترش قدرت نرم”

——–

ما جریان جناحی و حزبیِ سهم خواه نیستیم بلکه حرکتی جهادی و انقلابی_مردمی، مسئولیت مدار و طبق فرمان رهبر فرزانه انقلاب؛ مجموعه ای خود جوشِ مردمی و مطالبه گر هستیم
کار تشکیلاتی، تخصصی، عملیاتی، گام به گام، پیوسته، پایدار، مسئله محور، آگاهی محور، شفافیت، جامعیت، جهادی_انقلابی و مردمی بودن برای مشارکت در تحقق گام دوم انقلاب از ویژگی های این مجموعه است
slide-54e363b
slide-f55ee99
slide-926d8bb
slide-07ee550
slide-7178597
slide-8632446
slide-f643797
مبانی قدرت نرم
 
   1. فرهنگ
   2. علم
   3. اخلاق
   4. خدا محوری
   5. ولایتمداری
   6. عدالت محوری
   7. فضای رسانه ای ، سایبری و مجازی
      7.1. رصد فضای مجازی
       7.2. پایش، تحلیل و بررسی
       7.3. مرجع همیاری مردمی تولید و توزیع محتوا
   8. قدرت نرم انتخاب: مجلس-دولت-شورای شهر
شبکه ملی قدرت نرم جبهه مردمی گام دوم انقلاب، همگرایی مردمی تولیدکنندگان و توزیع کنندگان محتوا و یا دارندگان و فعالان شبکه های اجتماعی است که دغدغه‌مندانه از تمام استانها و شهرستانها کنار هم قرار گرفته اند تا با مشارکت مردمی، در تولید و توزیع محتوا و روشنگری و استفاده بهینه از شبکه های اجتماعی همیاری کنند.
 
مقام معظم رهبری میفرمایند:
در حرکت رسانه ای و تبلیغاتی قوی و هوشمندانه تر عمل کنیم، امروز بیشترین تحرّک دشمنان ما علیه ما بیش از تحرکات امنیتی و اقتصادی، تحرکات تبلیغاتی و جنگ نرم و تبلیغات رسانه‌ای است؛ برای اینکه بر افکار عمومی مردم مسلّط بشوند مبالغ هنگفت هزینه میکنند، کارهای بسیار انجام میدهند؛ فکرهای بسیاری را در مجموعه‌های فکری برای این کار استخدام میکنند تا بتوانند با جنگ روانی، با تبلیغات گوناگون، افکار عمومی کشورها را -از جمله بیشتر از همه امروز کشور ما را که هدف سوء‌نیّت قدرتهای بزرگ است- قبضه کنند و در اختیار بگیرند. در زمینه‌ی کار تبلیغاتی و حرکت تبلیغاتی درست و تمهیدات رسانه‌ای باید قوی‌تر و هوشمندانه‌تر عمل بکنیم.

مبانی قدرت نرم در “سامانه شبکه ملی قدرت نرم” عبارتند از:
۱. دین اسلام:
۱.۱. فرهنگ عاشورایی و روحیه شهادت طلبی.
۱.۲. فرهنگ انتظار و امید به آینده.
۱.۳. نظام ولایی.
۲. قدرت معنوی و اخلاقی.
۳. توان و سابقه فکری فرهنگی و تمدنی.
۴. قدرت علمی و فناوری در حال شکوفایی.
۵. استحکام داخلی و کارآمدی نظام.
۶. سرمایه اجتماعی.
۷. مردم سالاری دینی.
۸. قدرت بسیج کنندگی (توان ایجاد جنبش های اجتماعی).
۹. ظرفیت مدیریت نرم افزاری تهدیدات و بحران ها.
۱۰. استقامت و پایداری بر اصول و ارزشهای اسلام ناب محمدی (ص).
۱۱. ظلم ستیزی و دفاع از حقوق مظلومین و مستضعفین در جهان.

عوامل قدرت نرم:
از عوامل مهم حفظ و تقویت قدرت نرم و باورهای مردمی کشورمان، نخبگان و فعالان فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، رسانه ای و شبکه های اجتماعیِ مردمی در تمام استانها و شهرستانها هستند که متاسفانه هیچگونه انسجام ساختارمند همگرایانه و تعاملات در تولید و توزیع محتوای مشترک و هدفمند ندارند.

هدف ما در شبکه ملی قدرت نرم:
هدف شبکه ملی قدرت نرم سامانه جامع گام دوم انقلاب بستر سازی همگرایی مردمی نخبگان و فعالان فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، رسانه ای و شبکه های اجتماعیِ تولید و توزیع محتوا در استانها و شهرستانها است تا به سهم خود و به شکل مردمی بتوانیم در مقابل تهاجمات رسانه ای و فرهنگی فضای مجازی و ماهواره ها، با تولید و توزیع محتوا پاسخ دهیم و اطلاع رسانی نماییم.

✔اقدامات راهبردی تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی
باتوجه به هجمه سنگین معاندین نظام بخصوص در فضای مجازی علیه “دستاوردهای انقلاب اسلامی، و به بهانه های مختلف تلاش گسترده ای برای ناامیدسازی مردم عزیزمان از آینده کشور” میکنند و پروژه پیچیده ی تحریک مردم و اختلافات افکنی داخلی به روشهای مختلف را کلید زده اند لذا ضروریست با یک همت عالی و مشارکت گسترده مردمی اقدامات راهبردی مقابله‌ای زیر برای امید آفرینی، همگرایی و تبیین توانمندی های ایران قوی و جلوگیری از القاء ناامیدی در جامعه، با جدیت در دستو کار قرار گیرد:

الف) سیاست ها و راهبردهای تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی.
۱) تبیین دقیق دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در عرصه ها و حوزه های مختلف با وجود فشارهای بین المللی و دشمنی تمام عیار استکبار جهانی و ایادی داخلی آن با هدف ارتقاء عزت و غرور ملی نسبت به داشته ها و ترسیم چشم انداز روشن و باور پذیر از آینده پیش رو کشور.
۲) مقابله و خنثی سازی بی امان عملیات ادراکی و شناختی دشمنان نظام در تحریف و تخریب انقلاب اسلامی ، امام راحل و رهبر عزیزتر از جانمان حضرت آیت الله امام خامنه ای دامت برکاته و دستاوردهای شگرف انقلاب شکوهمند ایران اسلامی.

ب) اقدامات راهبردی تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی.
۱. بی اعتبارسازی، ادعاهای پوچ و گزاف گویی های جریان ها، عناصر و سلبریتی های غرب گرا، وطن فروش و بلندگوهای دشمن در داخل کشور با امیدآفرینی و تصویرسازی روشن از آینده کشور، از طریق تولید و توزیع محتوا و برجسته سازی اظهارات جریان ها، عناصر، سلبریتی ها و نخبگان متعهد و عاشق به انقلاب اسلامی.
۲. ارتباط گیری و حمایت از “نخبگان ،جریان ها، گروه های مردمی، اقشار و تشکل های مختلف متعهد به انقلاب اسلامی” برای ایجاد انگیزه، تحرک و همیت بیشتر جهت ورود به میدان تبیین و تبلیغ موهبت های نظام اسلامی و همچنین ورود به میدان دفاع و مقابله با دشمنان نظام و معاندین و منحرفین داخلی از طریق تولیدات محتوایی و توزیع گسترده آن.
۳. تبیین، ترویج و ارائه تصویر صحیح و موج مثبت از عملکرد میدانی و علی الارض نظام (دستگاه های حاکمیتی، اجرایی، تقنینی، قضایی، نظامی اعم از ارتش، سپاه، ناجا، ودجا، بسیج و …) در موضوعات و چالش های پیش روی مردم( سلامت”کرونا” ، معیشت، امنیت، عدالت، مبارزه با فساد، اقتدار، عزت، مردمی بودن، تعاملات منطقه ایی و بین المللی، کسب و کار، مسکن، ازدواج، امنیت سرمایه گذاری، و …. ) بصورت کاملا ایجابی و امید آفرین.
۴. تحلیل و تبیین عالمانه، احصاء فنی، مستدل، متکی بر آمار و اطلاعات دقیق دستاوردهای انقلاب اسلامی و مدل موفق حکمرانی رهبر معظم انقلاب و برنامه ریزی برای تبلیغ گسترده، مستمر و دائمی آن به شیوه های متنوع رسانه ای، هنری، جهت ارتقاء سطح آگاهی داخلی بخصوص جوانان و تصویر سازی روشن و موفق از مدل انقلاب اسلامی در پیش چشم جهانیان به عنوان یک ضرورت مهم تولید محتوا در فضای مجازی (با توجه به دغدغه حضرت آقا، این موضوع همچون یک عمل جهادی و تکلیف شرعی، باید به وضوح در دستور کار قرار گیرد و با تولیدات انبوه و هوشمندانه بر تیر زهرآلود شیطان غلبه کرد.)
۵. جلوگیری از هر گونه اقدام ناصواب در جبهه انقلاب، حساسیت بر سناریوهای جریان نفوذ، هزینه دار کردن اقدامات اختلاف افکن و اقداماتی از این قبیل که لطمه به انسجام ملی و جریان انقلاب زده و موجب کاهش کارآمدی، کاهش امید و تاب آوری در جامعه گردیده و باعث تولید خسارت مادی، معنوی و کاهش ظرفیت اجتماعی میگردد.
 ۶. تبیین شکست و ناکامی های مکرر آمریکا و دیگر کشورهای غربی و متحدین آنها در مواجه با انقلاب اسلامی و به تصویر کشیدن ناکارآمدی های سیاست داخلی آنها در تمام حوزه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، بین المللی و منطقه ای با استفاده از اطلاعات و آمار دقیق نهادهای بین المللی و تصاویر عینی باورپذیر،گراف، نمودارها، ویدئو کوتاه و مستند تلویزیونی .

– معرفی شبکه های اجتماعی جبهه مردمی گام دوم انقلاب https://dovomir.ir/cyberspace/

– همیاران تولید و توزیع محتوا

– سیاستهای خبری، رسانه ای و شبکه های اجتماعی

– منشور اخلاقی شبکه های اجتماعی

– نظر سنجی

– پایگاه خبری جبهه مردمی گام دوم انقلاب

– مشارکت در انتخابات یک حق فردی و اجتماعی و مسئولیت مدارانه است که جهت منافع عامه مردم انجام می شود نه سهم خواهی شخصی ، گروهی و جناحی حزبی.

– انتخابات یک مشارکت عمومی و با قاعده و تابع نظم و قانون است:

قوانین انتخابات:

سیاستهای کلی انتخابات

https://farsi.khamenei.ir/news-content?id=34642

 

کفتارها در کمینند

اهل جناح و حزب نبود

بیداری انقلابی ایجاد کنیم

“شبکه کشوری تولید و توزیع محتوا”

وب سایت ها:

https://dovomir.ir

ایتا: (تازه تاسیس)

 
گروه رسمی جبهه مردمی گام دوم انقلاب در ایتا: (تازه تاسیس)
https://eitaa.com/joinchat/1195442370C9af1b841d3
 

گروه و کانالهای ایتا:

ایتا پایگاه خبری جبهه مردمی گام دوم انقلاب: (تازه تاسیس)
https://eitaa.com/dovomir_ir_khabar

گروه ها و کانالهای گپ:

گروه ها و کانالهای آی گپ:

گروه ها و کانالهای روبیکا:

گروه ها و کانالهای سروش:

گروه ها و کانالهای بله:

“فعالان استانها و شهرستانها”
“ثبت لینک گروه، کانال، سایت ، اپلیکیشن ، وبلاگ و…. فعالان فضای مجازی استانها”