فرایند اجرایی پیشگامان اقتصاد مقاومتی استان ها

slide-9552f88
slide-bc245a8
slide-44726b2
به منظور یکپارچه سازی ظرفیت های مردمی در تحقق اقتصاد مقاومتی با مدل شرکت های تعاونی پیشگامان اقتصاد مقاومتی استان ها، پس از ثبت شرکت، عملیات شرکت ها در 6 فاز انجام می شوند.
https://dovomir.ir/fepemo/
مرحله یک/مقدمات ضروری پس از ثبت شرکت:
1.1- تعهد هیئت مدیره. (متن تعهد)
1.2- وکالت هیئت مدیره به یک نفر از اعضا. به دلیل تعداد زیاد سهام ها که نزد اعضای مختلف هیئت مدیره است لذا برای سهولت انتقال سهام به اعضای آتی دهکهای پایین جامعه، اعضای هیئت مدیره به یک نفر از بین خود صرفا وکالت اجازه انتقال سهام میدهند. (متن وکالت)
1.3- ایجاد دفتر کار پیشگامان اقتصاد مقاومتی استان.
1.4-تهیه دو خط تلفن به نام پیشگامان اقتصاد مقاومتی استان.
1.5- اخذ کد پستی.
1.6- اخذ کد اقتصادی.
1.7- پلمپ دفتر مالیات.
1.8- تهیه دفتر ثبت مصوبات هیئت مدیره.
1.9-تهیه دفتر ثبت صورتجلسات.
1.10- تهیه دفتر ثبت واگذاری سهام.
1.11- تصویب مصوبه هیئت مدیره برای شناسائی دهک های پائین جامعه از طریق معرفی کتبی کمیته امداد، بهزیستی، خیریه ها، افراد معرفی شده از هیئت امنا با نامه امام جماعت مساجد و  واگذاری سهام ها به آنها. (متن مصوبه)
1.12-افتتاح حساب صندوق حمایت از تولید و اشتغال پیشگامان اقتصاد مقاومتی استان نزد بانک رسالت متصل به حساب مرکزی تهران به شماره 1020275
1.13- تهیه دو دستگاه کامپیوتر.
1.14- انتخاب یک نفر امین و متعهد آشنا به مدیریت فروشگاه اینترنتی جهت فروش دیجیتالی کالا در سامانه “بنیادکالا” https://bonyadkala.ir .
1.15- تشکیل کارگروه های تخصصی بخصوص کارگروه شناسایی مزیت های اقتصادی اختصاصی همان استان.
1.16- واگذاری سهام در طول یکسال به افراد معرفی شده ی مطابق ماده 1.11 فوق، با اعلام اینکه محاسبات سود در پایان سال انجام خواهد شد. (نمونه فرم سهام)
مرحله دوم/فرایند عملیات اقتصادی/فروش اینترنتی کالا از طریق سامانه بنیاکالا):
2.1- شناسایی نیازهای کالایی استان.
2.2- تحویل سامانه بنیادکالا https://bonyadkala.ir  استان از آقای نوروزعلی ثنائی خادم (بنیانگذار) پیشگامان اقتصاد مقاومتی.
2.3- قرارداد با پست استان جهت تحویل کالا درب منزل.
2.4- بارگذاری کالای استانی و فروش کشوری در سامانه “بنیادکالا” و اطلاع به گروه بازاریابان مجموعه بنیادکالا در سراسر استان های کشور توسط مدیر فن آوری اطلاعات شرکت استان.
2.5- در مراحل ابتدایی فعالیت استان مربوطه میتواند بارگذاری کالا از مدیریت مرکزی سامانه “بنیادکالا” انجام شود و پس از آمادگی های کامل مدیریت فروشگاه بنیادکالای استان تحویل خود استان شود.
مرحله سوم/فروشگاه فیزیکی “بنیادکالا” در استان.
مرحله چهارم/فعال سازی سامانه تولید و اشتغال در استان:
مرحله پنجم/فعال سازی سامانه تسهیگری سرمایه در استان:
مرحله ششم/فعال سازی سامانه صادرات و واردات: